Om klant te worden bij Van Keulen dien je jezelf te registreren via het online registratieformulier. Indien je klant bent geworden ontvang je van ons een klantnummer.
Veelgestelde vragen
Vragen over emballage, verzendkosten of levertijden? In de meeste gevallen kun je het antwoord op je vragen hieronder vinden. Mocht je daarna nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Meer informatie lees je in de algemene voorwaarden.
Klant worden
Ja, wij helpen particuliere klanten graag op de vestiging. Hier kun je materialen bestellen of afhalen (indien de materialen voorradig zijn). Particuliere klanten kunnen geen gebruik maken van de webshop.
Mijn account
Indien je een klantcode hebt kun je een account aanvragen via het online aanvraagformulier.
Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent. Ben je deze vergeten? Dan kun je deze opvragen bij onze webshop helpdesk.
Wijzig hier je standaard voorraadvestiging.
Bestellen
Nee, je dient in het bezit te zijn van een De Jager-Tolhoek account om online voorraden en je eigen prijzen te bekijken.
De indicatieve levertijd is terug te vinden bij ieder product. De genoemde levertijd is een indicatieve levertijd voor bezorgbestellingen en is gebaseerd op voorraad van onze distributiecentra. Het kan zijn dat een product en/of merk enkel regionaal voorradig is. Levertijd zeker weten, spoedbestelling of advies nodig over een alternatief? Neem contact op.
Standaard leveren wij bezorgbestellingen boven €500 franco uit. Kleinere orders leveren we tegen €50 vrachtkosten (m.u.v. de Waddeneilanden). Uiteraard geldt deze regel niet in het geval van inkoopartikelen, levering af fabriek, en levering met additionele wensen zoals het leveren op hoogte. Beide bedragen zijn excl. btw.
Je ziet eigen contractprijzen (excl. btw) zoals ze door je vestiging zijn ingesteld. De prijzen zijn real-time en geldig op het moment van raadplegen. Tijdelijke actieprijzen worden altijd als zodanig gecommuniceerd. Vragen over prijzen? Neem contact op.
Afhankelijk van de voorraad op de vestiging is dit inderdaad mogelijk, wij adviseren altijd vooraf contact op te nemen zodat wij de materialen voor je kunnen reserveren.
Betaling & facturen
Je huidige betaalwijze vind je in het accountoverzicht. De betaling van je online bestelling loopt op dezelfde manier als de bestellingen op de vestiging.
Nee, dat is niet mogelijk.
Indien je de betaalwijze wil wijzigen raden we je aan om contact op te nemen.
Wij versturen facturen per post, als pdf, of als xml/ubl bestand. Bekijk hier de huidige factuurinstellingen. Daarnaast zijn de facturen te downloaden via Mijn account > Mijn facturen.
Wil je de factuurinstellingen wijzigen? Geef hier je wijziging door.
Retouren
Retourneren kan alleen indien de artikelen onbeschadigd zijn en de aanvraag tot retour door ons is goedgekeurd. Indien je artikelen wilt retourneren dien je contact op te nemen.
Nee, de retourafspraken zijn voor beide gelijk. Meer informatie lees je in de algemene voorwaarden.
Klachten & contact
Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend en wij komen graag met je in contact. Neem contact met ons op.
Voor de meeste vragen is je eigen, of de dichtstbijzijnde, vestiging het eerste aanspreekpunt. Heb je vragen over de webshop? Neem dan contact op met onze webshop helpdesk.